Service Desk
- Početna
- Rešenja
- Upravljanje uslugama
Kao deo svoje digitalne transformacije, organizacije poboljšavaju podršku koju pružaju različiti domeni podrške, kao što su HR, IT, nabavka i pravna pitanja. Olakšavajući svojim zaposlenima da dobiju podršku kada ne mogu pronaći odgovor na neko pitanje ili im je potrebna pomoć drugog odeljenja, organizacije poboljšavaju produktivnost i zadovoljstvo poslom.
Broadcom Service Desk je robusno rešenje za IT upravljanje uslugama preduzeća verifikovano u 12 ITIL® procesa od strane Pink Elephant-a. Rešenje je zasnovano na modernom i intuitivnom service desk-u sa korisničkim iskustvom nagrađivanim za inovacije, koje omogućava analitičarima da rade prirodnije, da brže srede greške i da pružaju bolju uslugu korisnicima. Moderni samouslužni i robusni katalozi usluga rešavaju probleme i prenose ponude usluga poslovnim korisnicima na jeziku koji razumeju. Mogućnosti upravljanja IT sredstvima pomažu vam da upravljate i steknete uvid u bolju optimizaciju hardverske i softverske raspodele sredstava i licenci, štedeći poslovni novac i smanjujući poslovni i finansijski rizik.
4me je aplikacija za upravljanje IT uslugama poslovne klase napravljena posebno za multinacionalne organizacije oko SIAM-a (Service Integration and Management - Integracija i upravljanje uslugama). Osim očigledne potrebe da rade u različitim vremenskim zonama i na više jezika, moderne organizacije imaju nekoliko složenijih zahteva, koji obuhvataju upravljanje poslovnim odnosima i učinak.